אכילת עוגות גבינה היא רק דרך אחת לציין את חג השבועות. המתבגרים של "שותף" סיימו זה עתה סדנא להכנת שוקולד כחלק מן התוכנית השנתית של המנהיגות הצעירה של שותף- שילוב ובילוי טעים יחד.
חג שבועות שמח מבת', מרים ודב משותף
 

בתוכנית הנהגה צעירה של שותף מתבגרים עם ובלי צרכים מיוחדים עובדים ביחד על פיתוח אישי וקבוצתי באמצעות פעילויות כיפיות במשך השנה. פעילויות אלו שמות דגש על כישורים חברתיים, הכשרה מקצועית, זהות עצמית וסנגור עצמי.

 
 


יעקב בראון – מתבגר של שותף מדווח: "תמיד רציתי ללמוד איך להכין שוקולד. בסדנא למדתי שיש כל מיני סוגים של שוקולד – על מקל, שוקולד מריר, שוקולד חלב, שוקולד עם אגוזים, שוקולד עם פצפוצים, ואפילו כדורי שוקולד עם נייר בפנים שכתוב עליו כמו עוגיות מזל.
קראו עוד.

 


צילום: דבורית קמסלר

ג'יי רודרמן, ממסצ'וסטס במקור, עלה ארצה עם אשתו שירה והמשפחה לרחובות ב-2005. ג'יי מייצג את הקרן המשפחתית אשר מממנת את אלמנט ההכשרה המקצועית של תוכנית ההנהגה הצעירה שלנו בשנת 2011. שותף שמח מאוד לשתף פעולה עם ג'יי ומשפחת רודרמן. אתה מאמין בחזון של שותף לשילוב וקבלה ועל כך אנו מודים לך.
קראו את הראיון עם ג'יי..


המתבגרים של שותף סיימו לאחרונה סדנא של 4 פגישות שהייתה מעניינת ואפילו טעימה. המתבגרים למדו על ההיסטוריה של השוקולד, על ההבדלים בין שוקולד מריר, חלב ולבן.
קראו עוד.

 
     

בת' שטיינברג     beth@campshutaf.org

מרים אברהם     miriam@campshutaf.org